31 prosince, 2010

A je to

     A jsme zase na konci.Na konci řádku,kapitoly,knížky? No, je to jenom konec roku.Tak si to projdem.Co se povedlo? Blog mám už 3 roky,od 15.května 2008.Není takový  vyumělkovaný jako ho mají jinde.Nejsou tam fotky,životopisy hvězd nebo soutěže. Při tom věčném spěchu odněkud někam to nějak nestíhám. Ale díky za každého  čtenáře. A ještě víc potěší ,když někdo zareaguje a napíše mi. Nedávno mě pochválila i moje paní učitelka ze základky,kde beru inspiraci na moje článečky,že jsou tak zajímavé.Já to mám jednoduché ,všechno je to ze života .  Statistika návštěvnosti  říká, že tady bylo přes 8300 návštěv.Kupodivu nejvíce jich bylo,když jsem napsal úplnou kravinu ,kterou jsem ani neměl ze své hlavy, ale řekla jí v televizi Lucie B.  Taková je doba.Všechno se odehrává ve zkratce, emoce ve smajlících . Když je to krátké a stručné, dá se to hned pochopit. Jak pravil jeden ostravak :"My mluvime kratce,bo neni čas!". Ale slibuji, že já si příští rok  čas udělám.Našel jsem ve spodním šuplíku fotky hvězd,které dosud nikde nebyly zveřejněny ,tak si je dám do alba.Náš pes  ,který na nás začal mluvit chce taky svůj blog, a protože má moc velké packy  nemůže mačkat klávesnici tak mu s tím budu muset pomáhat.Tak to bude ten nový rok pestrý.Už se na to těším.Těšte se taky.Na cokoliv co příjde. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky👍
Věřím , že se tady a budeme vídat častěji 😀

Umělá inteligence

Nebývaly časy , že by vám malá , lesklá , placatá věcička , která se vejde do kapsy , sloužila jako osobní asistent , foťák, kamera , telefo...