16 září, 2009

Jak se (ne)dostat do průseru

Přišel mi dopis.Měl červený pruh.Byla to obsílka z magistrátu.Dokonce z odboru kontroly.Co mi chtěj? Roztrhnu obálku a zírám...... Dne 17.6. jste s vozidlem Škoda poznávací značky XY 1234
spáchal dopravní přestupek ve 14.30 hodin v ulici Litoměřická.Dostavte se s doklady a peněžní hotovostí na magistrát.Pokud se nedostavíte ,bude vám uložena správní pokuta 5000,-Kč. Podepsán referent přestupkového oddělení L. První reakce mého organismu byl šok .Co to je za kravinu!! Nedělá si ze mě někdo šoufky? Adresa souhlasí, razítko je snad pravé, referent se tam podepsal. Všechno ostatní je ale naprostá blbost,kravina,výmysl.Člověk si v takové chvíli říká :co s tím mám dělat? Je mi naprosto jasné ,že uvedené auto nemám , tak jsem s ním nemohl spáchat žádný dopravní přestupek.Ještě si pro klid duše kontroluji svůj denní rozpis prací. No jo, ten den jsem ani v téhle městské čtvrti nebyl a dokonce mám poznámku že jsem ve 14.30 čekal na zákazníka na druhém konci města.Tak ,kde je chyba? Zavoláme panovi L. je to referent přestupkového oddělení na magistrátu ,tak by měl mít ve všem jasno.Ozval se arogantní hlas :"
Vozidlo je vaše , máme to tady doložené z evidence vozidel , je tu vaše adresa a máme i fotografii vašeho vozu.Tak o tom nebudu s vámi diskutovat po telefonu.Dostavíte se k nám na magistrát k podání vysvětlení!!" Já ale pane L. žádné takové auto nemám , tak vám nemám co vysvětlovat ,oponoval jsem, a nikam chodit nebudu. Pak vám uložíme pokutu 5000,-korun, pravil pan L. No a to již jsem byl vytočen.Vy mě naopak pane L. podáte v zákonné lhůtě vysvětlení ,proč mě obtěžujete a osočujete z něčeho co není pravda.A teď už vím , že nejhorší srážka je srážka s blbcem!!Praštil jsem telefonem.Tep jsem měl 120 a tlak 90 na 160.

JAK TO DOPADLO?
Pokud budete rušit,prodávat nebo převádět své osobní vozidlo ,uschovejte si pečlivě všechny doklady.U vozidla určeného ke zrušení si pořiďte fotodokumentaci nebo videozáznam jak je odmontována poznávací značka, vozidlo rozebíráno, rozřezáno autogenem , rozmláceno kladivem a dovezeno k vysoké peci k přetavení na pevnou kovovou židli pro pana L. na magistrátu.Před 30 lety jsem měl auto ŠKODA 1202 stejšinu,používaly se také jako sanitky.To jsem v roce 1982 odhlásil z evidence, vrátil SPZ na dopravní inspektorát a auto nechal odvézt do Kovošrotu.Bylo vyrobené v roce 1959 a už toho hodně pamatovalo.Dnes by to byl padesátiletý veterán.
KDE UDĚLALI SOUDRUZI Z NDR CHYBU ?
Soudruzi aby ušetřili , používali dále moje poznávací číslo zvané eSPéZetka ,dali mu sice jinou žlutou barvu , jiného majitele, ale do papírů si to nenapsali.Tak vznikl evidenční vozidlový bordel , který v dnešní počítačové době nepochopíme.Vozidlo staré 51 let a vyřazené z provozu před 27 lety ,páchá dále dopravní přestupky!Blahopřeji pane L

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky👍
Věřím , že se tady a budeme vídat častěji 😀

Umělá inteligence

Nebývaly časy , že by vám malá , lesklá , placatá věcička , která se vejde do kapsy , sloužila jako osobní asistent , foťák, kamera , telefo...