11 května, 2010

Katastrofa,nejde Nova

Zazvonil mi mobil.Není to nic neobvyklého.Lidé mi volají často ,když jim nehraje televize.Dokonce je to pro ně jednodušší zavolat,než hledat návod na obsluhu.
"Nehraje nám NOVA, co mám dělat?" zněl úpěnlivý hlas ve sluchátku."Dneska asi už nic,bežte spát" , odpověděl jsem klidně.Bylo půl osmé a začínaly mi zprávy na Nově ."No to né, od osmi dávají Ordinaci a moje žena už tady vyšiluje,že jí neuvidí.Pomyslel jsem si :Jó ty televizní závisláci!Chlapík pokračoval:" Něco jsem zmáčknul na ovladači od televize a teď to píše BEZ SIGNÁLU.Nemůžete k nám přijet?" No dneska už ne, ale zkusíme to společně rozběhnout.Co máte za televizi? " No máme takovou tu placatou EL ES DÉ 94 centimetrů". Jó myslíte elcédéčko ,ale jakou máte značku ?"Já nevím ,já se podívám, je to Samsung"odpověděl mi.Musel jsem zapnout svojí virtuální paměť, co má Samsung za tlačítka na ovladači. "Přijímáte analog nebo digitál?" To já nevím ,ozvalo se na druhé straně." Přijímali jste třeba Novu Cinema?" Ano tu jsme měli. "Dobře,tak to je digitál,tak stiskněte tlačítko A/D a potom MENU.Postupně jsem navigoval nešťastného človíčka jak naladit kanály televizoru."Máte to všechno,kolik tam máte kanálů?"zeptal jsem se."No je jich tam dvanáct ,ale před tím jich tam bylo jen devět,to jste dobrej,já vám moc děkuju,že budu mít doma klid,znáte ženský."Byl jsem pro něj v tu chvíli přítel na telefonu ."Vy jste dobrý,že jste to sám zvládnul",pochválil jsem ho.Na Nově právě končily moje oblíbené zprávy.Tentokrát jsem je bohužel neviděl.Jó ty televizní závisláci!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky👍
Věřím , že se tady a budeme vídat častěji 😀

Umělá inteligence

Nebývaly časy , že by vám malá , lesklá , placatá věcička , která se vejde do kapsy , sloužila jako osobní asistent , foťák, kamera , telefo...