10 listopadu, 2018

Chirurgická ocel trochu jiná

Balnea órum reputatio - moje lázeňské rozjímání jak se mi změnil život pokračuje.
Chirurgickou ocel z nadpisu jsme měli možnost poznat na vlastní kůži já i můj spolubydlící Jarek. Proto jsme také byli v lázních . Do té doby jsem nevěděl, že ocel má také jiné , estetičtější využití.

V lázeňském městečku se objevily plakáty , že zde bude narozeninový koncert Vaška Neckáře. Zmínil jsem se Jarovi , že jsem s Vaškem krátkou dobu dělal při jednom jeho zahraničním turné, ale už je to hodně roků. Jarek to hned velmi šikovně využil.

"Nešel bys se mnou do klenotnictví na hlavní třídě? Vybral jsem tam pro paní šperk z chirurgické oceli . Mám to tam rezervované , tak se podíváš , jestli je to pěkné " , obrátil se na mě Jarek . " No dobře, půjdu , ale víš, že na té hlavní třídě jsou nejluxusnější prodejny a mají tam všechno o dost dražší ,než jinde? "

Přišli jsme do luxusního klenotnictví a ochotná prodavačka přinesla kazetu se zamluveným šperkem , vybalila a předváděla nám ho. Jarek se obrátil na prodavačku a povídá jí : " Já jsem si vzal sebou tady Františka , to je zvukař Václava Neckáře , ten tady bude tento týden vystupovat . František mi řekl , že tady na hlavní třídě máte všechno předražené a že bych to jinde mohl koupit levněji."
Prodavačka znejistěla a rentgenovala mě očima. Usmál jsem se a pokýval hlavou.Chvilku přemýšlela a potom povídá: " Víte co , já vám na to udělám slevu 300 korun. Ale jenom, že jste to vy ." Jarek vítězoslavně odcházel s krásným dárkem z chirurgické oceli pro svojí paní . Já se trochu styděl za ten podvůdek . Ale on mi venku před obchodem povídá,
" Vidíš , takhle se na to musí . Zvu tě do cukrárny na kafe a dortík ."

foto (c) autor blogu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky👍
Věřím , že se tady a budeme vídat častěji 😀

Umělá inteligence

Nebývaly časy , že by vám malá , lesklá , placatá věcička , která se vejde do kapsy , sloužila jako osobní asistent , foťák, kamera , telefo...