08 listopadu, 2018

Rudolf a další léčivé prameny

Pomalu jsme s Járou zabydlovali náš hotelový pokoj . Prozkoumali jsme obsah a ceník v minibaru , kterému jsme další tři týdny oddolali. Jaro zjistil telefon na naší pokojskou a poděkoval jí za čisté povlečení a ručníky v koupelně.Několikrát při tom zdůraznil číslo našeho pokoje. To aby nás náhodou v dalších dnech nepřehlédla. Cennosti a doklady jsme uložili do příručního trezoru ." Jaké číslo tam dáme? ", ptal jsem se při programování elektronického zámku našeho sejfu. "Můžou to být čtyři šestky? " " No tak třeba jo, ale jak si to budu pamatovat ? " Tak to je úplně jednoduché , mám takovou pomůcku.Na co muži nejčastějí myslí ráno, v poledne ,večer a v noci ? Sex,sex,sex,sex. Dobré k zapamatování, ne? Podíval se na mě jakoby nechápavě a potom mi řekl: " Se mnou to Františku nebudeš mít jednoduché . Já tady myslím hlavně na j í d l o , j í d l o , j í d l o , j í d l o ...............
Jarek byl znalý místních poměrů.Takový ten švihák lázeňský. Byl zde již po několikáté a tak znal všechny lázeňské domy
a hotely ve městě.V několika se znal i s personálem . Pro mne to byla nesmírná výhoda a brzy jsem se docela zorientoval.Také mne zavedl ke všem dostupným léčivým pramenům na Kolonádě i v okolí lázeňského města . A že jich bylo. Postupně jsme se dostali i k těm nepřístupným, které byly uzamčené uvnitř budov a museli jste mít kartičku.
Paní doktorka nám předepsala pít třikrát denně Rudolfův pramen. Ten vytékal na třech místech ,tak jsem je sřídavě s porcelánovým lázeňským pohárkem navštěvoval. Pohárek neměl ozačení obsahu, vypil jsem pokaždé dva.Až za týden jsem zjistil, že piju místo 3/4 litru hned 1,5 litru minerálky .
Třetí den léčebného pití jsme zjistili , že je velmi dobrý a cenově dostupný také další pramen , kterým jsme léčebnou kůru večer neutralizovali .Byl to Becher. Paní doktorka nám ale předepsala Rudolfův pramen.Nechtěli jsme ji zklamat a tak se ujal nápad přejmenovat pana Jana Bechera na Rudolfa Bechera . Čas v lázních plynul pomalu , oba jsme na sobě pociťovali změnu k lepšímu .Léčebné procedury , cvičení , bazén a sauna spojené s častými procházkami a to všechno vylepšené naší oblíbenouRudolfkoubylo opravdu znát. Vypnutý mobil a žádné televizní programy dokonale osvobodily mysl.
To ještě není všechno.Ale další vám povím příště :-)

fotografie (c)autor blogu




Nevím , jak to ten můj mobil udělal , ale tohle je opravdu jen malý frťánek bechera zářící v podzimním slunci :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky👍
Věřím , že se tady a budeme vídat častěji 😀

Umělá inteligence

Nebývaly časy , že by vám malá , lesklá , placatá věcička , která se vejde do kapsy , sloužila jako osobní asistent , foťák, kamera , telefo...