06 listopadu, 2018

Našel jsem pramen pozitivní energie

Neděle mi začínala zcela proti zaběhnutým zvyklostem.Nemohl jsem dospat.
Slunce se od rána opíralo do oken a slibovalo krásný podzimní den. Cestovní kufr byl sbalený , doklady,mobil, nabíječka ,brýle také.Co jsem to ještě chtěl? Penize mám. Tak mohu vyrazit.Podle hesla "Mysli především na sebe, dokážeš-li se o sebe dobře postarat, pomůžeš tím svým bližním ", jsem opustil domov.
Za čtyři hodiny jsem stál na recepci hotelu. Příjemného hotelu s ještě příjemnějším personálem , připraveným přijmout své hosty jako do své rodiny.
Na dvoulůžkovém pokoji jsem byl první.Balkon s výhledem na podzimní park , televizor se čtyřiceti programy a naplněná lednička- minibar.
Za dvě hodinky se objevil můj nový spolubydlící. Na první pohled usměvavý elegán v nejlepších letech. " Ja su Jarek z Havyřova" , podával mi svojí ruku. Vím jak se píše Havířov , ale on řekl s nezaměnitelným krajovým přízvukem z Havyřova. Vyzkoušel si tvrdost postelové matrace a jeho další slova byla : " No , asi ze mě nebudeš mit radost , bo moje žena řiká, že v noci chrápu". "Uvidíme kdo z koho", řekl jsem,"protože moje žena říká to samé". Zasmáli jsme se a bylo jasné, že si budeme spolu rozumět.
Na každého z nás denně čeká minimálně jeden pozitivně naladěný člověk.Nesmíme ho jen tak minout.Nabije nás dobrou náladou i energií .A Jarek jí měl i na rozdávání . Tak nám začal den prvý léčebného lázeňského pobytu.Tři společné týdny byly před námi. Jak všechno pokračovalo vám ale napíšu zítra :-)

* Fotografie (c)autor blogu




1 komentář:

  1. Františku,Fando,kamaráde milý,ale já su synek z Polanky,co tu přijel hledat galanky!Bo si, ale švarný synek a o cosi mladší,buděm spolu "BRATŘI jaksepatří!! Měj se moc fajně ať sme hlavně furt nastejne lajně!! To Ti přeje Jarek z Havyřova.

    OdpovědětVymazat

Díky👍
Věřím , že se tady a budeme vídat častěji 😀

Umělá inteligence

Nebývaly časy , že by vám malá , lesklá , placatá věcička , která se vejde do kapsy , sloužila jako osobní asistent , foťák, kamera , telefo...